maandag 10 juni 2013

Etsy finds

Net als op Pinterest, verzamel ik op Etsy ook allerlei dingen die ik leuk vind en misschien ooit eens wil aanschaffen. Ik heb een treasurylist gemaakt, met allerlei papieren spulletjes. Helaas paste niet alles erin, maar ik zal jullie hier de leukste dingen laten zien.

Dit mooie setje Franse kaarten is hier te vinden. Deze shop heeft nog veel meer leuke kaarten setjes en een hoop mooie posters om gewoon ergens op te hangen.

Deze olifantconfetti vind ik erg leuk. Ja confetti geeft wat rotzooi, maar deze zijn fijn groot en makkelijk te verzamelen maar ook erg leuk om ergens op te plakken. De shop verkoopt ook een hoop labeltjes, gestempeld en ongestempeld.

Van dit stationery set wordt ik erg blij. Alleen de verpakking al. Het is een doos met daarin 20 velletjes briefpapier, 20 kaartjes en 20 enveloppen. De shop verkoopt echt vanalles, kaartjes, schrijfsetjes en zelfs oorbellen.

Dit is een mini schrijfsetje. Je krijgt 12 mini envelopjes met bijpassende kaartjes. Verder verkopen ze nog noteboekjes maar ook de mini setjes worden in verschillende uitvoeringen verkocht.


Als uiltjesliefhebber is dit voor mij het klapstuk. Ik wil deze zo graag! En dan kun je ze ook nog bestellen met je eigen naam op, hoe vet is dat?! Uiteraard wordt het briefpapier ook met andere afbeeldingen verkocht in veel vrolijke kleurtjes.



1 opmerking:

  1. Thank you for featured stationeryCiaffi in your lovely blog!!! xoxo

    Mariana and Paula

    BeantwoordenVerwijderen