vrijdag 21 juni 2013

Midori Traveler's Notebook

Via het Instagram account van Buiten de Lijntjes, maakte ik kennis met het Traveler's Notebook van Midori. Een zelf samen te stellen notebook met een prachtige leren omslag.



Je begint met het starterspakket, waarin de leren omslag, een stoffen opbergzakje, een blanco refill en een reserve rubberen band zit. Daarna kun je je notebook samenstellen zoals jij het wilt.



Er zijn verschillende soorten refills te krijgen, met lijntjes, ruitjes of gewoon blanco. Maar je kunt ook een plastic ziplock zakje erin doen, je boek beplakken met plastic "zakjes", je visitekaartjes erin bewaren of je notebook gebruiken als dagboek.


Ik zou willen dat zoiets al eerder bestond. Als ik op vakantie ga verzamel ik ook echt alles wat we tegen komen op die plek, visitekaartjes, entreekaartjes, noem het maar op! Ik had het Traveler's Notebook graag gebruikt tijdens mijn stage in Suriname of onze laatste vakantie op CuraƧao....


Foto's en informatie komt allemaal van de blog van Buiten de Lijntjes. Meer informatie en mooie foto's van dit boekje is te vinden op hun blog.
Uiteraard is het Traveler's Notebook en alle refills te verkrijgen bij Buiten de Lijntjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten