vrijdag 12 juli 2013

Ikea

Een paar weken geleden las ik op de site van VTwonen over de Ikea Papershop. Ik was direct enthousiast, tot ik erachter kwam dat ze het Papershop concept nog niet zouden starten in een van de filialen bij ons in de buurt. Wel had ik van andere gehoord dat de Ikea leuk inpakpapier had, dus ik wilde graag nog een keer naar de Ikea.



Vorige week was ik bij de Ikea en dacht eigenlijk niet meer aan de Papershop. Ik keek wel rond of ik leuke spulletjes zag, maar dat was niet heel bijzonder, op een setje kaartjes na.
Vlak voor de kassa's zag ik allerlei bakken staan en daar stonden verschillende soorten inpakpapier in gestald. Mijn dag was meteen weer goed.

Ik vond een dikke rol kraftpapier. Yeah diegene die ik had is bijna op en was lang niet zo dik al deze. Een mooie mintgroen/lichtblauw inpakpapier met mooie versieringen, een leuke met vrolijke bloemetjes en een paars/blauwe in een soort regenboogpatroontje.


Ik was helemaal happy!


Daarna bedacht ik me dat ik eigenlijk nog een soort prullenbak/opbergmand zocht voor mijn inpakpapier en dat ik zoiets gezien had (maar op dat moment niet aan had gedacht). Ik sprintte terug naar het verzamelgedeelte van de Ikea en vond daar mijn mand.


Ik was erg blij met mijn aankopen....veel voor weinig :D

Voorbeelden van welke kaarten in het kaartensetje zitten.


Sinds afgelopen week heeft de Ikea een webshop! Heus waar. En daar vind je ook de categorie Papershop. Helaas zijn deze producten nog niet online te bestellen, maar wel al te bewonderen.

1 opmerking:

  1. Helaas ga ik gemiddeld maar één keer per jaar naar de Ikea (wel met een mega-order), ik zou zeker een aantal spulletjes hebben meegenomen. Op dit moment ben ik nog erg blij met de glazen-met-flamingo's! Ik heb je brief ontvangen en schrijf je heel snel terug: ja, dat kan nu, ik heb vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen