woensdag 14 augustus 2013

Schoolagenda

De vakantie zit er alweer (bijna) op en dat betekend weer naar school.....
Nu is dat naar school gaan niet zo leuk, maar het uitzoeken van nieuwe schoolspullen wel! En vooral het uitzoeken van een agenda. En agenda's zijn bijna net zo leuk als notitieboekjes!

Ik wilde altijd de leukste en schattigste agenda. Ik heb er van Winnie the Pooh gehad, van het WNF, van Loesje (met erg leuke teksten erin) en nog een hele hoop andere.
Na de middelbare school kocht ik wel nog agenda's maar gebruikte deze bijna nooit meer. Nu heb ik een jaar agenda van de Flow. Erg mooie en compacte agenda met veel leuke extra's.

Als ik nu mocht kiezen, zou ik sowieso naar de Hema gaan om nieuwe schoolspullen aan te schaffen. Zulk leuk kaftpapier hadden wij toen niet!!!! Maar ook de agenda's worden steeds leuker. Deze ziet er namelijk erg vrolijk uit.


Bij de Bruna verkopen ze deze agenda. Hij ziet er leuk uit aan de buitenkant, maar ook de binnenkant schijnt erg vrolijk te zijn. Er zitten zelfs insteekvellen en stickers in.

Wat ik in de fysieke winkels wel zie is dat het bij de boekhandels nogsteeds wat saai is, qua schoolspullen. Gewoon het standaard spul, wat pennen, gummen en een aantal klapper (met als je gelukt hebt een leuk printje). Naar mijn idee is de Hema goed bezig dit jaar!

1 opmerking:

  1. Ik heb al behoorlijk ingeslagen bij de Hema dit jaar, niet alleen voor mijzelf maar ook voor de klas!Ja, als juf kun je altijd wel wat verzinnen om te kopen als het om schoolspullen gaat :)!

    BeantwoordenVerwijderen