zaterdag 16 februari 2013

Mijn liefde voor papier ♥

Eventjes dacht ik dat het feestje niet doorging. Ik zou mijn blog niet splitsen en gewoon alles bij elkaar houden.
En dan uiteraard midden in de nacht als mijn gedachten weer eens op hol slaan, kom ik tot de conclusie dat dat toch niet is wat ik wil.

Mijn liefde voor papier verdient een eigen plekje. Om te laten zien wat je met papier kunt en wat papier met jou kan doen!

Ik dacht eerder dat ik niet echt een liefde had voor papier, althans zo beschouwde ik het niet.
Nu kom ik tot de conclusie dat die liefde er altijd al is geweest. Als ik mij door de jaren heen niet ingehouden had, lag mijn oude bureau vol met notitieboekjes. Die liggen er nu nog wel, maar in beperkte mate.


Het is zelfs zo erg, dat ik vriendlief een speciale editie van de dvd Wall-e liet bestellen omdat je daar een notitieboekje bij kreeg. Het is nogsteeds mijn favoriet. Een tijd lang durfde ik hem bijna niet te gebruiken, omdat hij zo speciaal was.
Nu staan er dingen in voor de toekomst en mijn snailmailadressen!


Al mijn notitieboekjes hebben een functie, een doel. Zo heb ik nog een heel dik notitieboekje liggen, dat voor stage en werk gebruikt heb. Nu dat de kans steeds kleiner wordt dat ik bij dat bedrijf nog eens terug kom, ligt het notitieboekje ook onaangeroerd in mijn nachtkastje. Ik had hem nergens anders voor gebruiken. Eigenlijk best zonde, maar ik ga me beteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten