zaterdag 23 februari 2013

Nieuw pakketje

Afgelopen donderdag kwam mijn pakketjes van DreamKey binnen.


Ook zij hebben erg leuke spulletjes en sinds kort zelfs een aparte snailmail categorie.  Ik kreeg een grote doos binnen, die erg mooi was ingepakt met vloeipapier. Mijn pakketje zag er zo uit:


Waar ik als eerste een klein zakje uitghaalde, waar deze schattige visitekaartjes inzaten en een snoepje.

Daarna volgde er nog een klein zakje, waar 5 vintagekaartjes in zaten. 


Uiteindelijk volgde deze grote rollen kaftpapier van het merk Eva & Anne. Ik had al langer mijn oog op deze rollen gelegd en kon het nu niet laten om ze niet te bestellen. Ze zijn dubbelzijdig gedrukt met op de binnenkant een andere design.


Ook deze twee schriftjes komen van Eva & Anne. Beide schriftjes hebben aan de binnenkant getekende wolkjes of blaadjes staan.


Hierna kwam de grote verrassing en eigenlijk de reden waarom ik bij DreamKey besteld had. De snailmail goodie bag. Een verrassingspakketje vol met leuke snailmail dingetjes.


Uitgepakt zag het er zo uit


Uiteindelijk zat erin:
  • een setje vintagekaarten (ik ben nu echt om hoor! I love vintage kaarten)
  • een setje labelstickers
  • een rolletje masking tape
  • een stempelkussen
  • een stempel
  • een setje sticky notes in de vorm van een envelop








Ik had helaas de laatste goodiebag te pakken, maar er staan alweer TWEE nieuwe goodiebags in de shop! Ik zou zeggen, ga kijken en kies je favoriet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten