woensdag 9 oktober 2013

Webshop Love | Oktoberdots

Ik volg Oktoberdots al langer via Twitter en ze verkoopt erg schattige papierwaren.

Al haar producten zijn dier-gerelateerd in een leuke schattige manier. Ze heeft veel uiltjes (haar avatar is al schattig), hertjes, konijnen. Ze heeft gewoon het hele bos erin verwerkt. Een van haar product lijn heet niet voor niets boswonder.


Ik zag al veel leuke producten voorbij komen, maar bestelde er niets. Totdat ze op Twitter haar nieuwe verjaardagskalender liet zien. Ze had al eerder twee soorten kalenderposters ontworpen, maar die waren me te groot. Dit was gewoon een gewone maandkalender met super schattige illustraties. Ik liet hem vriend zien en besloot hem te bestellen.

    

Ik laadde het hele winkelmandje vol, maar kieperde er ook weer veel uit. Uiteindelijk besloot ik de kalender, een kaartensetje en een verhuiskaartje te bestellen.


Zelfs haar visitekaartjes en bedankkaartjes zijn schattig.


Voor mijn volgende bestelling heb ik al een heel wensenlijstje klaar staan, vooral uit de categorie Schrijfwaren.
Babet vertelde mij dat ze ook nog veel leuke dingen op de planning heeft voor kerst, zoals leuk inpakpapier. Ik kan niet wachten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten