woensdag 2 oktober 2013

Paperchase

Via Twitter en Instagram las en zag ik steeds vaker spulletjes van Paperchase voorbij komen. Ik kwam erachter dat deze op Utrecht Centraal gevestigd was. Hier kom ik niet zo vaak en meestal heb ik dan ook geen tijd om rustig rond te kijken.

Toen ik laatst met vriendlief op Amsterdam Zuid was, zag ik in mijn ooghoek ineens een winkeltje met allerlei leuke stickertjes in de vitrine. Ik kon eerst de naam niet goed lezen, maar het was de Paperchase! Eindelijk!



Ik liet vriendlief achter op een bankje en deed snel een rondje door de winkel. In mijn hoofd maakte ik snel een wensenlijstje zodat ik op de terug weg nog eens langs kon gaan.


Het viel me op dat ze veel verschillende notitieboekjes hadden, maar ook andere leuke spulletjes zoals Iphone hoesjes, inpakpapier en veel leuke kaarten. Ook viel de prijs een beetje op, dat was wat minder. Maar ach, dit was een eenmalige kans.



Het inpakpapier besloot ik te laten liggen, dit zou wat lastig mee te nemen zijn, tijdens de rit die we nog voor de boeg hadden.


Wel spitte ik het kaartenrek door, opzoek naar wat leuke kaarten. En al eerder had ik mijn oog laten vallen op een setje briefpapier met uiltjes.


 

Ook nam ik een setje "Thank you" kaartjes mee. Volgens mij bedoeld voor na een bruiloft maar dat kon me niet schelen.


De hele buit bij elkaar. Ik heb me nog best ingehouden, al zeg ik het zelf. Ik hoop snel nog een Paperchase tegen te komen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten