vrijdag 5 april 2013

Robin Magazine

Een hele tijd geleden zag ik een hele hoop tweets voorbij komen over het Robin Magazine. Ik had er nog nooit van gehoord en eerlijk gezegd werd me ook niet echt duidelijk wat voor magazine het dan was.
Ik bezocht de site, maar ook daar werd ik niet veel wijzer van.

Totdat ik enkele weken geleden weer tweets voorbij zag komen en dit keer was het thema papier. Dát sprak me dan wel weer aan. En afgelopen weekend kwam het magazine uit. Ik bestelde het bij Winkel van Papier en vandaag kwam het pakketje binnen.


De kaft ziet er veel belovend uit (en ik zou willen dat ik zo'n werkkamertje of plekje had. Het magazine leest lekker weg en er staan eigenlijk verschillende ontwerpen in. Zo wordt uiteraard het Round Robin project besproken, maar ook hoe je aan de slag kunt met smashbooken en een leuk stukje over snailmail.


Ook staan er verschillende tutorials in over hoe je zelf enveloppen, labeltjes, leuke doosjes of een papierenlamp kunt maken.

Verder staan er een hoop leuke quote's in en leuke site waar je terecht kunt voor een nieuwe moleskin, doosjes of andere papierwaren.

Een quote naar mijn hart.




Op de laatste pagina gaat het over Vliegerpapier in Amsterdam. Dit schijnt het papierwhalhalla te zijn.
Is iemand hier wel eens geweest? Ik ben erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten