dinsdag 2 april 2013

Webshop Love | East of India

Op een hobbybeurs ontdekte ik het merk East of India, en ik was direct verliefd.

Ik stond bij de stand van Bedijs, die allerlei producten van dit merk bij zich had, van hele mooi lintjes, tot hartjes, slingers en masking tape.


Ik keek mijn ogen uit en wilde alles meenemen. Ik heb me in kunnen houden, maar ging toch naar huis met twee rollen lint, een rolletje masking tape, een setje knopen, een zakje confetti en een setje mini labeltjes.

Nu ben ik op het internet aan het speuren naar dit merk en het wordt op veel plaatsen verkocht. En hun assortiment wordt steeds beter. Hier hebben ze volgens mij de meeste keus.
Zo hebben ze leuke dingetjes om bij de snailmail te stoppen, zoals deze hartjes en stickers

 

Maar ook hebben ze verschillende soorten slingers, van hout en van papier. De papierslingers hoor je wel zelf nog in elkaar te zetten. Er zijn slingers met verschillende teksten of voor speciale gelegenheden.

Ook ben ik erg weg van de kadoverpakkingen. Er zijn er verschillende, zoals deze; een schattig doosjes met verschillende labetjes, rollen lint, stickers en masking tape erin.
Op de site kwam ik er ook achter dat ze hele mooie notitieboeken hebben. Elk boek kan gebruikt worden voor een ander thema, zoals geboorte of je reizen.
Bij zo'n boek hoort natuurlijk ook een mooie opbergdoos om al je herinneringen (of snailmail ;) ) in te bewaren.



 
Veel producten hebben verschillende looks, dus voor ieder wat wils. Ga je voor lief en romatisch of voor het wat stoerdere zwart met witte letters?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten