vrijdag 12 april 2013

Opberg problemen

De laatste tijd is het een beetje stil in mijn brievenbus. Meestal krijg ik heel veel post in een korte tijd en moet ik moeite doen om het allemaal snel weer weg gewerkt te krijgen.
Ook ontbreekt de inspiratie me een beetje. Ik weet niet waar ik jullie nog blij mee kan maken.

Ik kwam er afgelopen week wel achter dat ik echt op zoek moet naar een andere oplossing om mijn spulletjes in op te bergen. De mand die ik heb wordt echt te vol en ik kan niets meer vinden. Ook mijn beertje waar ik de meeste brieven in bewaar raakt vol. Een hobbykamer zit er niet in denk ik....maar dit werkt ook niet langer.



Zoals jullie zien, heb ik echt heel veel los spul wat ik nergens kwijt kan. Ook de grote brieven zitten in deze mand, maar dat werkt ook niet. Onderop zit nog een doosje met losse stickers, een opschrijfboekje en bovenop ligt meestal mijn snelhechter met los briefpapier enzo.

Voor mijn masking tape heb ik ondertussen een theedoos in gebruik. Daar passen gelukkig een hoop rolletjes in en wat ander klein spul. Maar waar laten jullie je stempels, briefpapier, lintjes en ander spul?

Beertje knapt ook al bijna uit zijn voegen.

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie opbergmogelijkheden. Ook zoek ik trouwens nog een manier om mijn inpakpapier te stallen want in de meterkast past het ook niet meer zo goed :D

Laat maar komen die ideeen en input van jullie is altijd fijn!

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, ik ga straks verhuizen en hoop dan een echte werk/hobbykamer te krijgen. Ik moet het nu doen met 3 curverboxen en zo'n hobbydoos met allemaal vakjes. Maar dit werkt niet echt handig, ik zoek me suf. Datgene wat ik nodig heb, ligt altijd onderin.

    BeantwoordenVerwijderen