vrijdag 22 maart 2013

Vintage/old look kaarten

Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van vintage of andere oude meuk :D totdat ik achter het bestaan kwam van kaarten met een old look (en de old look filters van Instagram voor mijn foto's).

Ik ontdekte ze voor het eerst bij mijn bestelling bij Dreamkey. Ik bestelde twee setjes met ongeveer 4 kaarten. Vooral de minikaartjes zijn erg mooi.

 
Niet veel later uitte Esther op Twitter haar liefde voor vintage kaarten. Ze had ongeveer 100 kaarten besteld bij Postpapierenzo. Ik nam een kijkje en begreep wat ze bedoelde. Ik maakte een verlanglijstje en kwam op een heel groot bedrag uit. Er waren zoveel leuke kaarten setjes, allemaal met een old look en met verschillende onderwerpen.


Uiteindelijk bestelde ik 1 boekje met een setje van 32 kaarten. Wat een genot om daar doorheen te bladeren. Wat ik er precies mee ga doen, weet ik nog niet. Waarschijnlijk gebruiken voor verjaardagen, meesturen met post of gewoon in een mooi lijstje stoppen.

 
Er zullen waarschijnlijk nog een hoop kaarten setjes volgen, je hebt immers nooit genoeg kaarten (net als masking tape trouwens).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten