vrijdag 3 mei 2013

Lettertang

Sorry, het heeft even geduurd. Maar ik had even andere dingen aan mijn hoofd.

In de tussentijd speurde ik wel internet af en ontving ik een aantal brieven. Het terugschrijven heeft ook even op zich laten wachten...maar het internet afspeuren op leuke dingen kan natuurlijk altijd.

Vorige week zag ik ineens heel mijn twitter ed. het hebben over de MoTEX lettertang. Ik had werkelijk geen idee waar die mensen het over hadden en ging op onderzoek uit. Eigenlijk was het snel duidelijk. Het was zo'n tang waar je teksten mee kunt printen/drukken op zo'n plakkertje. Ik kende deze tangen eigenlijk alleen uit mijn basisschooltijd en wist dus ook niet dat deze voor ons leken te koop waren.

Maar dat bleek dus wel zo te zijn. Bij de winkel die de hele ophef had veroorzaakt, was de tang snel uitverkocht. Een dag later zag ik dat Postpapierenzo.nl ze ook verkocht. Nou dat was mooi meegenomen.


Ik bestelde mijn lettertang afgelopen maandag en woensdag had ik hem al in huis. Het pakketje was eigenlijk direct compleet. Er zitten twee soorten letters bij, hoofdletters en kleine letters en een aantal leestekens en smilies. Super leuk. En uiteraard een rolletje om op af te drukken. Ik bestelde de groene tang en kreeg daar ook een groen rolletje bij. Er zijn nog een hoop andere leuke kleuren, maar ik wilde eerst kijken of het me beviel.


Om even te oefenen wilde ik Hallo typen.....zie hier wat daarvan terecht kwam....


Ik moet duidelijk nog even oefenen.

2 opmerkingen:

  1. He?
    Waarom zie ik nu pas dat je ook dit blog hebt?
    Nou, ik vind het een heel mooi blog!
    Kan ik meteen zelf leren om zo'n briefboekje te maken,vond dat zelf heel leuk wat je toen gestuurd had!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze he. Ik denk dat je te zacht knijpt in de tang, dan komen de letters mooier/dieper in het tape!

    BeantwoordenVerwijderen