maandag 20 mei 2013

Bestelling Moosmade

In de meivakantie zag ik een aantal tweets van Moniek van Moosmade voorbij komen. Tijdens de meivakantie zou de levertijd van de pakketje langer zijn, maar het wachten werd beloond met een kortingscode.

Dat liet ik me geen twee keer zeggen! Ik ging naar de site en vulde mijn winkelmandje. Helaas was mijn budget niet heel groot dus moest er uiteindelijk heel veel weer uitgooien. Ik besloot twee stempels te bestellen.

Afgelopen week kwam mijn pakketje eindelijk aan. De envelop was erg vrolijk. En de zelfgemaakte postzegels zijn echt geweldig! Waar kan ik een setje bestellen???


In de envelop zat weer een envelop.


Het zakje had deze inhoud, mijn bestelde stempel. Een kleine bedankt stempel, twee visitiekaartjes, een kaart van AnkePanke en een brief met uitleg over de stempels. Een erg mooie inhoud.


Ik ben erg blij met de stempels. De Made with Love stempel wilde ik al heel lang, gewoon voor de leuk, maar ook leuk voor op een label bij mijn haakwerk. De lieve groetjes stempel was eigenlijk een opwelling, voornamelijk voor bij de snailmail.


Wat ik zo leuk vind aan de stempels, is dat aan de zijkanten het logo van de ontwerpster staat! Erg origineel.


Ik ga zeker vaker bestellen bij Moosmade!

1 opmerking:

  1. Schattige producten die kijkers trekt veel, en
    kortingscode op hen maakt ze aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen