dinsdag 14 mei 2013

Ontvangen/verstuurd

Mijn inspiratie ligt een beetje op z'n gat. Ik kom weinig leuks meer tegen en dat valt me tegen. Ook het brieven schrijven en snailmailen doe ik alleen als ik een stapeltje brieven heb liggen. Het maken van de enveloppen staat me nogal eens tegen.

Ik ben niet zo goed met het knutselen, ik heb ook niet veel spulletjes om erbij te stoppen. Nu hoeft dat natuurlijk niet altijd, maar als andere dat wel doen, vind ik het lullig als ze van mij een witte envelop terug krijgen. Ik probeer dus wel mijn best te doen, of het in ieder geval de volgende keer goed te maken.

Ik heb wel een nieuw idee voor een brief, maar ik moet nog eventjes gaan kijken of dat uberhaupt gaat lukken.

Ik ontving gelukkig wel een hoop leuke brieven.

Zo ontving ik rond valentijn dit liefdes boekje. Een kleine ringband met een aantal pagina's en elke pagina iets wat met de liefde te maken had. Op één pagina zat een klein envelopje met de brief erin. Super leuk en schattig.

Van hetzelfde snailmailmaatje kreeg ik dit pakketje. Een gehaakte bloem in de vorm van een broche, een aantal vogelplaatjes om een slinger mee te maken en haar brief had ze op een hele hoop labeltjes geschreven en dit bij elkaar gebonden. Het was een soort omklapbrief (net als een kalender) Uiteraard in een hoop vrolijke kleurtjes.

Zelf versierde ik twee simpele enveloppen met leuke masking tape. De linkse envelop had een soort rood/roze thema en de rechtse gewoon een vrolijk lente thema. Ik wordt er zelf nog vrolijk van.

Op Koninginnedag maakte ik nog deze envelopjes. Ik bedacht me op het laatste moment dat ik nog een aantal lintjes had in een Hollands thema. Ze zijn niet heel speciaal maar ik vond het wel toepasselijk zo op de laatste Koninginnedag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten