vrijdag 10 mei 2013

Snailmailmagazine - stempel editie

Enige tijd geleden ontving ik de stempel editie van het Snailmail magazine. Dat was echt sneller als gedacht! Ik had wel foto's van Anke langs zien komen over dat ze veel spulletjes op de post had gedaan, maar ik stond er niet bij stil dat dat als het magazine was. Een leuke verrassing dus.



Het boekje zat verpakt in een vrolijke groen met witte stippen verpakking, samen met een geel (achtig) stempeldoosje. Ik was blij want ik heb nog geen geel en wilde die zeker nog wel aanschaffen.
Uiteraard zat er weer een leuke ansichtkaart bij.

Ik ben direct begonnen met lezen, maar ik had niet de tijd om hem helemaal te lezen. Ondertussen had ik daar wel de tijd voor en ik werd er helemaal vrolijk van. En zin om direct aan de slag te gaan.


Wat ik zo leuk vind aan het magazine is lettertype. Het is zo vrolijk maar evengoed goed te lezen! En de kaft....daar wordt je toch vrolijk van?! Ik wil die stempel van dat berengezichtje eigenlijk ook.


Wat ik tot nu toe erg leuk vond, waren de verschillende tips om te stempelen en de gekke materialen om mee te stempelen. Stempelen met bladeren wil ik eigenlijk nog een keer proberen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten