vrijdag 31 mei 2013

Typemachine

Na een verslag op Postfabriek over de Koninginnemarkten, wist ik het ineens zeker. Ik wil ook een typemachine! En uiteraard het liefst nu meteen.

Terloops liet ik dit een keer vallen bij mijn tante, die afgelopen weekend meehielp bij een soort rommelmarkt. Zij vertelde dat daar altijd wel typemachines bij zaten en dat ze er wel een apart zou houden voor me :) Kassa!

Afgelopen zondag kreeg ik dus een berichtje dat ze al een typemachine had voor me. Ik ging hem ophalen en onder de deksel kwam dit okergele ding tevoorschijn :D


Thuis begon ik als een gek te typen, maar men wat is dat zwaar! Dat had ik niet verwacht en eigenlijk want het inktlint ook best wel op. Ik typte door, maar besloot toch snel opzoek te gaan naar een nieuw lint. Via Twitter vroeg ik even na waar ik dat soort linten kon krijgen en later vertrok ik naar de kantoorhandel. Gelukkig hadden zij nog typemachinenlinten en ook nog de goede!








Nu kan ik lekker ratelen op mijn eigen typemachine. Al blijf ik het wel nog afwisselen met gewoon schrijven, want alles type wordt toch wel erg zwaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten